Amaia Perez de Arriluzea
Nire izena Amaia Perez de Arriluzea-Madariaga da.
Hizkuntzen Eskurapena Testuinguru Eleaniztunetan (LAMS) programako doktorego ikaslea naiz, Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV-EHU) Hizkuntza eta Ahozko Adierazpena ikerketa taldean.
Nire lana Soziolinguistika Konputazionalaren ikerketa eremuan kokatzen da.
Nire ikerketaren ardatza metodo konputazionalak erabiliz sare sozialetan testuinguru eleaniztasunetan hizkuntza bariazioaren eta euskal hiztunen/erabiltzaileen interakzioaren behaketa eta analisia da.
Nire curriculuma
Lan-esperientzia
2017-Gaur
Sare Sozialen Analista
Azken 7 urteetan hainbat enpresatan Datu-Analitika Aurreratuko proiektuetan lan egin dut, metodo kuantitatiboak eta kualitatiboak hurbilketa induktiboekin eta Gizarte-Zientzia Konputazionalaren arloko Adimen Artifizialaren ereduekin konbinatuz, hala nola HNP, Analisi Estatistikoa, Sare Sozialen Analisia (SSA) eta Diskurtsoaren Analisi Erretikularra (adibidez, Analisi Semantikoa).
Prestakuntza akademikoa
2013
Euskal Herriko Unibertsitatea
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko, Lanbide Heziketako eta Hizkuntzen Irakaskuntzako Irakasleen Prestakuntza Unibertsitate Masterra
2011
Euskal Herriko Unibertsitatea
Ingeles Filologian Lizentziatua
Erabaki garrantzitsuak hartzerakoan informazio gehiago eta hobea izatea gustatuko litzaizuke?
Intereses de investigación
Datu-gaitasuna
Adimen Artifiziala
Hizkuntza Naturalaren Prozesamendua (HNP)
Ikaskuntza gainbegiratua eta gainbegiratu gabea
Metodo kuantitatiboak eta kualitatiboak
Sare sozialen analisia
Hizkuntza Naturalaren Sorkuntza (HNS)
Diziplina aniztasuna eta diziplinartekotasuna
Soziolinguistika Konputazionala
Ordenagailu bidezko komunikazioa
Testuinguru eleaniztunak
Baliabide gutxiko hizkuntzak
Hizkuntza gutxituak
Euskara
Gaitasun analitikoak
Bibliometria
Zientometria
Argitalpenak
Artikulu akademikoak
Peñafiel-Saiz, C., Echegaray-Eizaguirre, L., & Perez-de-Arriluzea-Madariaga, A. (2024). The Impact of Biases on Health Disinformation Research. Societies, 14(5), 64. https://doi.org/10.3390/
Hitz egin gurekin gaur
Antolatu gurekin bideodei bat eta bertan ezagutuko duzu:
Datu-analisia zuretzat den eta zure enpresaren datuetatik etenkina aterako duzun.
Datuetan eta informazio baliagarrian oinarrituta erabaki hobeak nola hartu.
Inbertsioaren errentagarritasun hobea duten Marketing eta Publizitate Kanpaina eraginkorragoak garatzeko sistema.
Zure enpresan produktibitatea hobetzeko eta kudeaketa eraginkorragoa egiteko bidea.
Adimen Artifizialaren aukerak aprobetxatzeko eta atzean ez geratzeko modua.
Eta laburbilduz, Datu-analisiko enpresa batek zugatik egin dezakeen guztia.
Enpresek ordenara jotzen dute, eta teknologiak berrikuntzara, hau da, zaharkitze teknologia arriskutsuagoa da egunetik egunera. Orain galdera da, zer egindo duzu?
Utz iezazkiguzu zure datuak hemen eta zurekin harremanetan jarriko gara bideodeiaren eguna eta ordua antolatzeko. (Erabaki hobeak hartzen dituen pertsona-talde horretakoa izatetik urrats batera zaude).
contacto
Nahiago baduzu, zuzenean ere idatz diezagukezu
info @ eudan.eus